Strona Główna / Slider - Strona Główna / Starogardzianin i jego kolega ruszają w podróż życia! – rowerowa podróż do Portugalii. Marzenia się spełniają
706de4bfc9018c39a40d5b3fedf64237_0-650-1500-520

Połączyła ich wspólna pasja – udział w triathlonach, maratonach, biegach na różne dystanse, morsowanie, runmageddony, a teraz przyszedł czas na wielką przygodę, rowerową podróż do Portugalii! Realizacja takiego marzenia niestety kosztuje nie mało pieniędzy. Na portalu zrzutka.pl Michał i Kamil założyli konto, na którym bardzo szybko uzbierali potrzebną kwotę, a nawet więcej! Mężczyźni na swoich profilach Facebookowym na bieżąco informują o przebytej trasie. Nie zabrakło też wsparcia od znajomych i przyjaciół.

Na portalu zrzutka.pl mężczyźni opisali swoją historię:

– Nazywam się Michał Ebertowski i jestem ze Starogardu Gdańskiego. Wraz z moim przyjacielem Kamilem Komorowskim (z Rokocina) od dziecka pasjonujemy się wieloma dziedzinami sportu. 4 lata temu ta wspólna pasja oraz zamiłowanie do sportu nas połączyła i bardzo się zaprzyjaźniliśmy. Wspólnie ukończyliśmy niejeden triathlon, maraton, biegi na różnych dystansach, morsujemy, chodzimy na siłownię, w 2017r ukończyliśmy wszystkie runmageddony i zdobyliśmy tytuł weterana, ale NAJWAŻNIEJSZE dla nas są wyprawy rowerowe i ten temat właśnie pragnę poruszyć , a zarazem prosić Was o wsparcie na tyle ile będzie to możliwe.
Marzymy o tym, by zwiedzić jak najwięcej miejsc na świecie na rowerach szosowych. W każdej wolnej chwili organizujemy sobie jakąś wyprawę . Mamy na koncie np 3-dniowe wyprawy do Karpacza (546km) , czy Zakopanego(700km).
20 Czerwca(Boże Ciało) wyruszamy na wyprawę marzeń , która będzie liczyła ok 4200 km . Wyjazd będzie ze Starogardu Gdańskiego przez całą Polskę aż do Szklarskiej Poręby. Później będą Czechy m.in. Praga i Czeskie Budziejowice. Austriacki Linz oraz Liezen , stolica Słoweni Lublana , następnie w kierunku morza do miejscowości Triest . Kolejne punkty to Włochy,a w nich m. in. : Wenecja, Werona , Mediolan. Planujemy również wjechać do miejscowości Genua i stamtąd kierować się do Francji m.in. przez Niceę , Saint-Tropez , Monaco-Ville, Marsylię ,Montpellier. Po Francji przyjdzie czas na Hiszpanię a w niej : Lloret de Mar, Badalona, Barcelona,Saragossa, Madryt ,Salamanka, Porto. Celem naszej podróży jest Stolica Portugalii Lizbona.
Cała wyprawa zajmie nam około 5 tygodni. Wraz z Kamilem zaplanowaliśmy , że tam gdzie dojedziemy i znajdziemy nocleg tam przenocujemy. Na wszelki wypadek bierzemy ze sobą namiot. Przez całą wyprawę będzie nam towarzyszyła kamerka Go-Pro dzięki której po powrocie będziemy mogli zrobić filmik z naszej wyprawy i się nim z Wami podzielić.
Powrót zaplanowaliśmy samolotem.
Obaj z Kamilem doświadczyliśmy ogromnego wsparcia ze strony rodziny , przyjaciół oraz nieznanych nam osób, które chcą nam pomóc spełnić nasze marzenie. Jak wszyscy się pewnie domyślają ta wyprawa niesie za sobą ogromne koszta, dlatego zwracamy się z prośbą o wsparcie finansowe. Jakakolwiek kwota będzie przydatna, na ile każdego stać i chce nam pomóc . Mamy nadzieję , że nie przejdziecie obojętnie obok naszej prośby i dołożycie swoją cegiełkę do wyprawy marzeń, która dzięki temu będzie naszym wspólnym sukcesem. Połączył Nas sport i te kilometry Razem . – Michał Ebertowski, Kamil Komorowski

Z pewnością jesteście ciekawi jak przebiega realizacja marzeń Michała i Kamila. Mężczyźni na bieżąco informują na swoich profilach Facebookowych co u nich słychać. Gorąco im kibicujmy i życzymy udanego powrotu do Starogardu Gdańskiego. Mamy nadzieję, że opowiedzą nam o wszystkim już na żywo po powrocie.